Retourneren
Retourneren
Hoe retourneer ik mijn pakket?
Stuur je pakket naar ons retouradres binnen de retourtermijn van 14 dagen en volg de onderstaande instructies:
- Zorg ervoor dat het product, samen met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking aan ons wordt geretourneerd.
- Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen. Behandel het product met zorg en zorg voor een goede verpakking.
- Zorg ervoor dat er geen andere stickers of adressen op het pakket zitten (anders kan het pakket niet bij ons aankomen).
- Plak ons retouradres duidelijk op het pakket:
Retouradres:
Fashionlife by MB
Parkzichtlaan 100
3544 NV Utrecht
- Breng je retourpakket naar een bezorgdienst (bijvoorbeeld PostNL of DHL) en betaal de verzendkosten aan de vervoerder.
LET OP:
- Wij vergoeden geen retourkosten.
- Fashionlife by MB kan niet verantwoordelijk worden gehouden als een retourpakket niet bij ons wordt afgeleverd of verloren raakt.
- Je hebt 14 dagen de tijd om een retour bij ons af te geven of te laten bezorgen.
- Retouren moeten in goede staat zijn: de originele verpakking, kaartjes, en het product mogen niet beschadigd of gedragen zijn. Let op dat gepersonaliseerde items, seizoensgebonden artikelen en hygiëneproducten niet retour kunnen worden gestuurd.
Sale retourneren?
Voor sale- en seizoensgebonden producten gelden aangepaste retourvoorwaarden. Artikelen uit de sale mogen worden geretourneerd, tenzij het om:
- Seizoensgebonden artikelen gaat.
- Een ongebruikelijke sale betreft.
- Artikelen met een korting van 50% of meer (omdat er onvoldoende marge overblijft voor het retourproces).
Heb je twijfels? Neem dan vooraf contact met ons op. Let op: Wij bieden geen garantie op stenen, glitters, kralen, knopen, schoudervullingen of pillen van de stof.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als de track & trace aangeeft dat jouw pakket bij ons is bezorgd, kan het 7 tot 10 werkdagen duren voordat jouw retour verwerkt is. Zodra jouw retour is verwerkt, wordt het aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort via Mollie Payments (op je rekening kan Fashionlife by MB als "Mollie" vermeld staan).
Te laat retourneren:
Als je niet op tijd kunt retourneren, informeer ons dan binnen de retourtermijn. We houden hier uiteraard rekening mee. Retouren die buiten de wettelijke termijn worden opgestuurd zonder voorafgaande melding kunnen wij helaas niet accepteren.
Hoe kan ik mijn artikel ruilen?
- In de winkel: Je kunt langskomen om een artikel te ruilen. Bel vooraf om te vragen of het gewenste item beschikbaar is, zodat het niet wordt uitverkocht.
- Online: Bespreek omruilingen vooraf per e-mail via info@fashionlifebymb.nl of via een DM op onze socialmediakanalen.
Ik heb een defect artikel ontvangen, wat nu?
Wij doen ons best om onze producten in perfecte staat te leveren. Als je een defect item ontvangt, neem dan binnen 14 werkdagen contact met ons op via info@fashionlifebymb.nl en voeg foto’s van het defect toe. We zoeken zo snel mogelijk naar een passende oplossing, zoals een vervanging, reparatie of vergoeding van reparatiekosten.